For all Order Support please include your order number and date that your order was placed
Lefts, make the most out of all.
Payment Information
Pricing and Currency
The price and currency of an item will vary depending on the country it is being shipped to.
In order to ensure the most accurate pricing, taxes and delivery costs are displayed while browsing our site.
Select your country at the bottom of any Lefts, webpage and the prices and currency will adjust accordingly.
Payment Method
We accept payment via Visa, MasterCard and Paypal. All other credit cards, including American Express can be used at checkout via Paypal. Please note only one (1) form of payment method may be used on a single order.
You can also contact us to place your order over the phone with one of our Customer Care agents. Please note that while checkout online allows you to place your order via PayPal, Email may only be placed using Visa or MasterCard.
Payment Error Troubleshooting
If you are attempting to checkout and receive the following error message ‘transaction cannot be processed’ please contact your bank in order for them to authorize the transaction.
If the error message states ‘transaction cannot be processed, contact customer care’ please contact us , and we will be able to further assist you.
Charging Your Card
Once your order has been placed, the necessary funds are held under form of pre-authorization. This is not an actual charge. The pre-authorization ensures that sufficient funds will be available to carry out the transaction.
Once your order has been shipped, your card is charged according to the amount and currency of your order.
If your order is unfortunately cancelled, Lefts, will release the pre-authorization immediately. Please note that it may take your bank additional time to process the funds back to your account.
Personal Information
All information shared with Lefts, when placing an order is confidential. We use secure systems in order to insure that details pertaining to your accounts remain private. For more information on our secure network please visit our Terms & Conditions section.
価格と通貨
商品の価格と適用される通貨は、お届け先の国によって異なります。
商品がお客様の手元に届くまでの正確な金額をご提供するため、当社のサイトは税金と送料を含んだ価格表示となっております。Lefts,ウェブページの下部にある国リストからお届け先の国をお選びいただくと、選択された国に応じた価格と通貨が表示されます。
お支払い方法
商品代金のお支払いには、下記の支払い方法がご利用いただけます。
Visa、MasterCard、Paypal、American Express
その他のクレジットカードは、決済時にPaypalを選択していただくことでご利用いただけます。
※1度のご注文で異なる支払い方法を選択することはできませんので、ご注意ください。
カスタマーケアでは、Emailでのご注文も承っております。こちらまでお問い合わせください。
※電話でご注文の場合は、VisaまたはMasterCardのクレジットカードでのお支払いとなりますので、あらかじめご了承ください。
Paypalのご利用はオンラインのみとなります。
お支払い時の決済エラーについて
決済時に下記のエラーメッセージが表示される場合:
transaction cannot be processed(決済ができませんでした)
決済が制限されている場合がございます。ご利用のカード発行会社または金融機関にお問い合わせの上、決済を認証してください。
transaction cannot be processed, contact customer care(決済ができませんでした。カスタマーケアにご連絡ください)
当社のカスタマーケアまで、お問い合わせください。
カードへのご請求
お客様のご注文が確定されると、カードの有効性を確認するためにプリオーソライゼーションを行います。プリオーソライゼーションは決済を保証するための仮請求であり、正規の請求ではありません。
最終的な請求は商品発送後に行われます。最終請求は、ご注文に基づいた通貨での金額となります。
ご注文をキャンセルされた場合、Lefts, はプリオーソライゼーションを即時に解除いたします。
※ご利用の金融機関によって、返金処理が完了するまでに日数がかかる場合があります。あらかじめご了承ください。
個人情報のお取り扱い
当社は、ご注文の際にLefts,に提供される全ての個人情報を厳重に管理することで、個人情報の保護に努めます。信頼性、安全性、セキュリティの高いシステムを使用し、お客様のアカウントに関する全ての情報を保護しております。 当社の安全性の高いネットワークに関する詳細は、利用規約をご覧ください。